توپ سایت

ساخت وبلاگ

حجاب باعث تحكیم خانواده می شود

تحكیم و اقتدار خانواده ،‌ خود عاملی است كه از فلسفه حجاب ناشی می شود . در جامعه ای كه زنان آن بدون حجاب در برابر دیدگان نا محرم و غیر خودی ظاهر می شوند ،‌دیگر نباید انتظار داشت كه خانواده هایی با اقتدار و متین در آن جامعه شكل گیرد .

وقتی زنی بدون حجاب ظاهر شد ، دیگر قداست خانواده معنایی ندارد ، چرا كه بینندگان یك زن بی حجاب تنها خانم ها نیستند ،‌ بلكه این فیلم شوم و ویرانگر بینندگان دیگری دارد و آن هم مردان هستند كه بعضا مجردند و هنوز ازدواج نكرده اند . وقتی مردان به راحتی می توانند بیننده چنین فیلمی باشند كه بازیگر اصلی آن یك زن بی حجاب است و وقتی كه می شود به راحتی از چنین زنانی كام دل گرفت و تا زمانی كه زنان هرزه و نیمه عریانی در اجتماع یافت می شوند كه كالا را به قیمت بسیار ناچیز در اختیار مشتریان آلوده خود قرار می دهند ، نمی توان انتظار داشت كه افراد خانواده هایی كه اصول اخلاقی را رعایت می كنند از این بلا به دور بمانند . و چه درد ناك است اگر با خود نمایی و ناز و كرشمه زهر آگین این گونه افراد ، جوانان پاك ما هم یك لحظه در دل قصد گناه كنند .

بی حجابی بازیگران

بنابراین یك فرد بی حجاب مسول بر باد رفتن قداست و استواری خانواده هاست . اگر بگوییم جوانان ما فقط به دلیل مشكلات شغلی و اقتصادی ازدواج نمی كنند ، حق مطلب را به درستی ادا نكرده ایم ، چون به استناد به گفته های فوق ، بی حجابی و هرزگی زنان ، خود تیشه ای است كه به ریشه درخت خانواده می خورد و از طرفی مانع از آن می شود كه نهال یك خانواده جدید با دستان جوانان سالم ما در گلستان اجتماع كاشته شود .

چرا بی حجابی ؟ 

یكی از عوامل بی حجابی زن در جامعه را می توان نا آگاهی و نادانی وی نسبت به مسئله حجاب دانست .

آیات زیادی در قرآن و روایات فراوانی از حضرت ائمه معصومین (ع) ذكر شده كه جهالت و نادانی را موجب انحراف و انخطاط یك قوم و افراد دانسته و بنیان همه بد بختی های بشر را نادانی معرفی نموده است .

دو گره اهل جهنم اند

اگر زنان مسلمان بدانند كه پیامبر بزرگ اسلام (ص) زنان بی بند وبار و غیر محجب را اهل جهنم معرفی كرده، ‌این امر مهم را جدی گرفته و حجاب را رعایت می كنند .

رسول اكرم حضرت محمد (ص) می فرمایند :

مانند دو گروه از اهل جهنم را ندیده بودم ( كه یكی از آن دو گروه اینانند ): زنانی كه لباس های نازك (نیمه عریان) می پوشند ، با چهره های نپوشیده از روی تكبر شانه هایشان را بجنبانند و سر های خود را به وسیله موهایشان چون كوهان بلند شتر های قوی گردن بیارایند .  وارد بهشت نمی گردند و با اینكه بوی بهشت از مسافت های زیاد به مشام می رسد ، به مشام آنها نمی رسد .

آن زن گوشت بدن خود را می خورد

حضرت عبد العظیم حسنی از امام نحمد تقی (ع) نقل كرده كه:

امیر المومنین فرمودند : روزی من و فاطمه (س) به خدمت حضرت رسول (ص) رفتیم و آن حضرت بسیار گریست .

عرض كردم : جانم به فدایت ! علت گریه شما چیست ؟

پیامبر فرمودند : آن شبی كه مرا به آسمان بردند ، زنی چند از امت خود را در عذاب سخت دیدم و گریه من برای آنهاست .

زنی را دیدم به موی سر آویخته و مغز سرش می جوشد .

زنی را دیدم كه گوشت بدن خود را می خورد .

زنی را دیدم كه گوشت بدم او را از پیش و پس با مقراض های آتش می برند .

فاطمه زهرا (س) فرمودند :

ای حبیب و نور دیده من ! خبر ده كه این ها كیانند .

حضرت فرمودند : ای دختر گرامی ! آن زنی كه به آویخته بودند ، زنی بود كه موی خود را از مردان نامحرم نمی پوشاند و آنكه گوشت خود را می خورد ،‌زنی بود كه خود را برای نامحرم زینت و آرایش می كرد و آنكه گوشت بدنش را مقراض می كردند ، خود را به مردم نشان می داده كه به او میل پیدا كنند .

به امید روزی كه زنان نا آگاه از حجاب از نادانی و آگاهی لازم برخوردار شوند .

خانواده

بخشی از بد حجابی یا بی حجابی زنان و دختران مربوط به نوع تربیت آنها در خانواده است . بدون شك تربیت فرزند وظیفه سنگین و مسولیتی بس بزرگ است كه بر عهده پدر و مادر گذارده شده است و آنان نمی توانند از این مسولیت بزرگ شانه خالی كنند .

خانواده اولین و مهم ترین كانون شكل گیری تربیت فرزندان است . در احدیث زیادی كه از ائمه اطهار (ع) بیان شده ، تاكید فراوانی بر تربیت فرزندان در كانون گرم خانواده شده است كه به نقل چند مورد از آنها بسنده می شود .

تربیت در احادیث

امام زین العابدین می فرمایند :

بار خدایا ! مرا در تربیت و ادب فرزندانم یاری و كمك بفرما .

پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرمایند :

حق پدر بر فرزند آن است كه ... و حسن ادب او بكوشد .

مردی محضر حضرت رسول (ص) رسید و گفت :

یا رسول الله ! حق این پسر برمن چیست ؟

پیامبر (ص) فرمودند : نام نیك بر او بگذاری و او را خوب ادب كنی .

و نیز از حضرت رسول اكرم (ص) نقل شده :

اگر كسی فرزند خود را ادب كند ، بهتر از این است كه هر روز نیم صاع صدقه بدهد .

پیامبر اسلام (ص) به امیر المومنین علی (ع)‌ فرموده اند :

ای علی ! لعنت خداوند بر پدر و مادری كه فرزند خود را بد تربیت كنند و موجبات عاق خود را فراهم نمایند .

پدرو مادر نه تنها فرزند خود را از نظر مادی و جسمی اداره می كنند ، بلكه مهم تر از آن در تربیت روح و ایمان فرزند خویش نیز نقش مهمی دارند .

پدران و مادران مسلمان وظیفه دارند از دوران كودكی ، فرزند خود را با خدا ، قرآن ، اهل بیت (ع) و احكام دینی آشنا نمایند و با عباداتی مثل نماز و روزه تمرین و پرورش دهند .

آری ! همان طور كه گفته شد ، خانواده یكی از عوامل موثر در شكل گیری تربیت فرزند است و بدون شك خانواده است كه می تواند روح ایمان و تقوا را در فرزند خود پی ریزی كنند .

تربیت صحیح و اسلامی فرزند در درجه اول موجب افتخار پدر و مادر است و چنانچه والدین در این كار اهمال و سستی كنند ، دچار مشكلات دنیوی و اخذوی خواهند شد .

امام جعفر صادق (ع)‌ می فرمایند :

هر چه زود تر و سریعتر معارف اسلامی را به فرزندان خود بیاموزید ، پیش از آنكه منحرفان با آموزش های انحرافی از شما سبقت بگیرند .

 

بنابراین توضیح درباره فلسفه وجودی و آموزش حجاب كه یكی از نمودهای تربیتی ، اخلاقی و دینی است ، باید از خانواده شروع شود .

والدین به ویژه مادران وظیفه دارند كه دختر خود را از همان دوران كودكی به حجاب سفارش كرده و آثار و فواید بركات حجاب در جامعه را به او بشناسانند تا فرزند وی با اطلاع كامل نسبت به حجاب و پوشش وارد جامعه شود و طرز فكر و برداشت صحیح و درستی از حجاب در ذهن داشته باشد .

پدر و مادر باید به فرزند دختر خود آموزش دهند كه حجاب و رعایت آن برای زن شخصیت آور است و چون اسلحه ای برای تامین شرافت و عظمت زن كار ساز است .

بی توجهی والدین نسبت به فرزند دختر خود به ویژه در سن تكلیف ، زمینه ساز بی حجابی فرزند می شود . چیزی كه ذز سالهای اخیر هم به چشم می خورد این است كه به مسئله حجاب دختران كم سن كم تر توجه می شود و بسیلر مشكل است دختری را كه تا قبل از تكلیف هیچ الزامی برای رعایت حجاب نداشته است به یك باره به حجاب فراخواند . بنا براین حجاب مسئله ای است كه خانواده ها باید قبل از سن تكلیف به آن توجه داشته باشند و قبل از رسیدن به تكلیف آنها را به رعایت آن ملزم كنند .

جای بسیار تاسف است كه در جامعه ، مادرانی محجب ظاهر می شوند ، كه همراه آنان دخترانی بد حجاب دیده می شوند .

والدین باید از همان دوران بچگی دختران خود را به حفظ حجاب عادت دهند تا حجاب ملكه ذهن آنها شود و هنگام خارج شدن از منزل خود را ملزم به پوشش نمایند .

پیش از آنكه شیاطین و مخالفان حجاب ، با زمزمه های زهر آگین خود دختران و زنان را مورد هدف قرار دهند، این خانواده است كه باید دختر خود را نسبت به حجاب آماده سازد . پدر و مادر باید به دختر خود بگویند كه حجاب به عنوان یك پوشش برای زن مسلمان ، واجب است رعایت شود .

و به یقین پدر و مادری كه چنین رفتار كنند ، در پیشگاه خداوند دارای پاداش خواهند بود و از جایگاه رفیعی در بهشت برخوردارند و از عذاب دوزخ رهایی می یابند .

امام موسی بن جعفر (ع) می فرماید :

از شیعیان ما نیستند ، آنان كه زنان و دختران خود را به عفاف و پاكدامنی ارشاد و راهنمایی نكنند .

 

تربیت دختر

پیامبر اسلام می فرمایند :

هر كس دختری داشته باشد و او را نیكو تربیت نماید و علم بیاموزد و از نعمتی كه خدایش ارزانی فرموده برای دختر گشایشی دهد ، این عمل مانع از آتش برای او خواهد بود .

درود و صلوات خداوند و ملائكه و انبیا و مقربان الهی برآن خانواده ای كه در حفظ حجاب زن و دختر خود دقت داشته و كوشا باشد .

حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت های مختلف در جمع بانوان كشور فرمایشاتی داشته و در مورد دامن مادران كه اولین مكتب و محل تربیت فرزندان می باشد ، تاكید زیادی كرده اند و مادران را موظف می دانند كه فرزندان خود را خوب تربیت كنند و در این وظیفه هیچ گونه كوتاهی را جایز نمی شمارند .

ایشان می فرمایند :

{مادر ها مبدا خیرات هستند ، اگر خدای نا خواسته مادرانی باشند كه بچه ها ر ابد تربیت كنند ،‌مبدا شرّند .}

{شما در اول كه بچه ها در دامن شما بزرگ می شوند ، مسئول افعال و اعمال آنها هم هستید . همان طور كه اگر یك بچه ای خوب تربیت كنید ، ممكن است كه سعادت یك ملت را همان یك بچه تامین كند .}

{دامن مادر بهترین  مكتب است برای اولاد .}

{دامن مادر بزرگترین مدرسه ای است كه بچه در آنجه تربیت می شود .}

{اگر از دامن مادر این تربیت خوب شروع شد و مادر ، بچه را خوب تربیت كرد و به دبستان تحویل داد ، دبستان هم خوب تربیت كرد و به دبیرستان تحویل داد ، آنجا هم همینطور تا دانشگاه یا ودارس علمی دیگر ، آنها هم خوب تربیت كردند ، یك وقت در یك برهه از زمان می بینید كه جوان ها همه خوب از كار در آمده اند و یك مملكت را به سوی خوبی می كشانند .}

{ دامن مادرها ، دامنی است كه انسان از آن باید درست شود ، یعنی اولین مرتبه تربیت ، تربیت بچه است در دامن مادر . برای اینكه علاقه بچه به مادر بیشتر از همه علایق هست و هیچ علاقه ای بالاتر از علاقه مادری و فرزندی نیست . بچه ها از مادر بهتر چیز یاد می گیرند . }

چنانچه ملاحضه می شود ، حضرت امام (ره) تاثیر و نقشی كه زن و مادر در تربیت و شكل گیری شخصیت فرزندان دارد را فراتر و موثر تر از دیگر عوامل می داند .

بی حجابی

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 207 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 23:55

مذاکره برای حذف کارت سوخت

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛از اوایل خرداد ماه که با توقف واریز سهمیه بنزین به کارت‌های سوخت، از تصمیم دولت برای توقف ارائه سهمیه بنزین پرده برداشته شد، تا پایان امروز فرصت برای کسانی بود که هنوز ته مانده بنزین 700 تومانی در کارت های سوختشان باقی مانده و طی این پنج ماه هنوز سر و کارشان به بنزین آزاد 1000 تومانی نیفتاده است.

یارانه

اگرچه قرار بود کارت‌های سوخت با سهمیه بنزین 700 تومان تا پایان شهریورماه جمع آوری شود، اما دولت این مهلت را تا پایان آبان تمدید کرد و بنابراین ساعت 24 امروز 30 آبان ماه آخرین فرصت استفاده از کارت های سوختی است که هنوز سهمیه بنزین در آن وجود دارد.

پس از آنکه وزارت نفت در روزهای ابتدایی خرداد اعلام کرد که طرح سهمیه‌بندی متوقف شده و قیمت بنزین یکسان سازی می‌شود، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که کمتر از 400 میلیون لیتر از سهمیه بنزین 700 تومانی در کارت‌های سوخت باقی مانده است که البته بخشی از آن مربوط به خودروهایی است که یا اصلا دیگر تردد ندارند و یا اصلا وجود ندارند.

زنگنه، وزیر نفت نیز در توضیح اتفاقی که افتاده بود شایعاتی درباره برنامه دولت برای افزایش قیمت بنزین را صراحتا رد کرده و تاکید کرده بود که نظام سهمیه بندی بنزین موجب فسادهای زیادی شده بود و با توجه به اینکه در سال گذشته متوسط نرخ مصرفی بنزین 800 تومان بوده است، تصمیم گرفته شد که بنزین تک نرخی شود.

اگرچه به نظر می‌رسد که دیگر قرار نیست برای بنزین سهمیه‌ای در نظر گرفته شود و برای کارت های سوخت نیز دولت برنامه های جدیدی مطرح می‌کند، اما زنگنه اطمینان داده است که سهمیه بندی گازوییل تداوم خواهد داشت.

اما پیشنهادات متعددی برای اینکه پس از پایان سهمیه بندی چه بر سر کارت های سوخت خواهد آمد مطرح شده است که وزیر نفت با تاکید بر اینکه سامانه کارت سوخت باقی خواهد ماند، یکی از کارایی های آن را استفاده به عنوان کیف پول الکترونیکی دانسته که قابلیت پرداخت الکترونیکی دارد. البته هنوز تصمیم نهایی برای سرنوشت این کارت های سوخت اعلام نشده، اما از پایان امروز تا زمان تصمیم گیری نهایی، این کارت‌ها در دست رانندگان باقی می‌ماند.

برنامه‌ای برای حذف کارت‌های سوخت وجود ندارد

در همین رابطه رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت به ایسنا گفت: هنوز برنامه‌ای برای حذف کارت‌های سوخت وجود ندارد و همچنان متقاضیان باید یا از کارت سوخت خودشان و یا از کارت سوخت جایگاه‌داران استفاده کنند.

بیژن حاج‌محمد رضا با بیان این‌که از بامداد فردا یکشنبه یکم آذر بنزین 700 تومانی در کارت و بیرون از کارت سوخت هیچ امتیازی ندارد، اظهار کرد: از فردا در سراسر نقاط کشور بنزین معمولی به قیمت 1000 تومان و بنزین سوپر به قیمت 1200 تومان و سایر مشتقات نیز به همان قیمت‌های سابق عرضه می‌شود.

وی با ابراز گلایه از وجود کارت‌های سوخت در شرایط کنونی و این‌که این کارت‌ها دیگر کارایی قبلی را ندارند گفت: زمانی که بنزین به صورت آزاد عرضه می‌شود دیگر نیازی به وجود کارت نیست و به همین دلیل پیگیری‌هایی را برای حذف کارت سوخت انجام داده‌ایم، اما تاکنون هیچ دستوری به ما ابلاغ نشده است.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با بیان این‌که متقاضیان هم می‌توانند از کارت آزاد و هم از کارت خودشان بدون پرداخت هیچ مبلغی استفاده کنند، تصریح کرد: شایعاتی مبنی بر دریافت پول از مشتریانی که از کارت جایگاه‌داران استفاده می‌کنند وجود دارد، اما باید گفت در این باره هیچ صحبتی نشده است.

وضعیت جایگاه‌ها عادی است

حاج محمدرضا در خصوص وضعیت جایگاه‌ها گفت: براساس تمهیدات و اقدامات انجام شده جایگاه‌ها با حداکثر قدرت آماده پذیرش متقاضیان هستند.

وی ادامه داد: تاکنون آنطور که انتظار می‌رفت جایگاه‌های بنزین شلوغ نشده، اما پیش‌بینی می‌شود که از ظهر به بعد تعداد متقاضیان افزایش یابد.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با بیان این‌که تمام تمهیدات لازم برای ارائه‌ی خدمات به مردم انجام شده است، افزود: هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد و مردم می‌توانند با خیال راحت تا ساعت 12 امشب نسبت به سوخت‌گیری اقدام کنند.

حاج‌ محمدرضا با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل وجود CNG مصرف انرژی در قیاس با گذشته متعادل شده است، گفت: در شرایط فعلی مصرف بنزین به‌طور میانگین بین 72 تا 76 میلیون لیتر در روز است.
منبع:ایسنا و باشگاه خبرنگاران جوان

زمان واریز یارانه

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 169 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 23:51

تعبیر خواب - سرگين گردان

 آن را به تازي جعل خوانند و ديدنش در خواب مردي است كه مال جمع نمايد. محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند جعلي فرا گرفت، دليل كه او را با مردي حرام خواره صحبت افتد اگر ديد او را بكشت، دليل كه مردي حرام خواره را بكشد اگر ديد جعل بسيار بر وي جمع آمدند، دليل كه در ميان حرام خوارگان گرفتار شود و وي را مضرت رسد اگر ديد جعلي را بخورد، دليل كه مال مردي حرام خواره خورد.

س

تعبیر خواب - سرمه

محمدبن سيرين گويد: سرمه به خواب مال بود. اگر بيند كه سرمه در چشم كشيد و مقصود از آن روشنائي به چشم بود، دليل كند كه صلاح دين جويد. اگر مقصود از آن آرايش و زينت بود، دليل است كه خود را به دينداري در ميان مردم مشهور گرداند، تا او را مدح و ثنا و ستايش گويند. اگر بيند كه كسي سرمه به وي داد، دليل كند كه به قدر آن سرمه مال يابد. ابراهيم كرماني گويد: سرمه كردن چشم در خواب دليل مال است مرد و زن را و بعضي از معبران گويند كه سرمه در چشم كردن، راه حق و صواب بود، خاصه كه سرمه به اندازه در چشم كشيده بود. حضرت ... 
امام جعفر صادق فرمايد: سرمه فروش درخواب، مردي بود كه راه دين و مسلماني به مردم نمايد و در ميان مردم صلح اندازد، چنانكه چشم بدو روشن گردد. و بعضي ازمعبران گويند: سرمه فروش درخواب، مردي بود كه كاري كند كه هم صلاح دين بود و هم نيكوئي دنيا. اسماعيل بن اشعث گويد: سرمه فروش در خواب، مردي بود كه در صلاح دين خود و كسان سعي نمايد، زيرا كه چشم در خواب دين بود و سرمه روشنايي بود.

س

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 175 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 23:47

تعبیر خواب - لعل

محمدبن سيرين گويد: ديدن لعل درخواب. دليل بر زني است صاحب جمال. اگر در خواب بيند لعلي داشت، دليل است زني بزرگ بخواهد يا كنيزك صاحب جمال بخرد و نيز گفته اند، دليل كه دختري آورد. جابرمغربي گويد: اگر بيند لعل بسيار داشت، دليل است به قدر آن مال يابد. اگر بيند آشنائي پاره لعل به وي داد، دليل كه از خويشان زني توانگر بخواهد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن لعل درخواب چهار وجه است. اول: زن. دوم: كنيزك. سوم: نعمت. چهارم: دختر.

ل

تعبیر خواب - لقمه

محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند كه لقمه شيرين در دهان نهاد. دليل كه سخني خوش گويد. اگر آن لقمه ترش بود تاويلش به خلاف اين است. جابرمغربي گويد: اگر بيند لقمه گرم دردهان نهاد، دليل كه در بلائي افتد. اگر لقمه دردهان خوش بود، تاويلش به خلاف اين است. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن لقمه درخواب سه وجه است. اول: بوسه دادن، دوم: سخن لطيف، سوم: منفعت.

ل

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 179 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 23:44

عکس جدید بهنوش بختیاری به مناسبت روز کتاب

عکس بهنوش بختیاری

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس جدید بهنوش بختیاری به مناسبت روز کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عکس جدید بهنوش بختیاری به مناسبت روز کتاب

عکس

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 287 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 23:40

اس ام اس خنده دار و جوک های زیبا

نمیتونم بگم که فقط تو رو دارم چون دیشب خرمون زایید !!!

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس مثله فاتحه میمونه

واسه هرکی میفرستیش روحش شاد میشه

 
اس ام اس خنده دار

 
اس ام اس مخصوص حاجیان از حج برگشته:

گرچه داری لطف و احسان حاجی

اینقدر خودت به من نچسبان حاجی!

با ویروس آنفولانزای خوکی خود

اینقدر تن مرا ملرزان حاجی!!!

 منبع:آخ دندونم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

امیدوارم با هر برگی که می افته ..یه دونه از غمهای تو کم بشه.

.

.

پاییزتیم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیدوارم توپ خوشبختی سانترش همیشه روی قلبت باشه

و با شرایط بالا خوشبخت بشی . . . !

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم !

بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست

اس ام اس خنده دار

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 172 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 23:36

گزارش وزیر دفاع روسیه از عملیات علیه تروریست ها

گزارش وزیر دفاع روسیه از عملیات علیه تروریست ها

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام و به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در گزارشی برای ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور گفت: از 20 نوامبر کشتی‌های جنگی ناوگان کاسپین 18 موشک کروز به هفت هدف تروریست‌ها در استان‌های رقه، ادلب و حلب شلیک کردند تمامی این اهداف نابود شدند.

وی افزود: در کل عملیات شلیک موشک‌های کروز از دریای مدیترانه و دریای خزر و از فاصله 1500 کیلومتری انجام شد و جنگنده‌های ما نیز از فرودگاه‌های روسیه و سوریه به پرواز درآمدند. از دریای خزر 29 هواپیما و بمب‌افکن در عملیات هوایی شرکت داشتند.

به گفته شویگو 10 کشتی جنگی نیز در عملیات نظامی روسیه در سوریه مشارکت دارند که 6 تای آنها در دریای مدیترانه مستقر هستند.

وی گفت: طی 4 روز گذشته حملات هوایی روسیه در کل شامل 522 سورتی پرواز بوده و 102 موشک کروز از زمین و دریا و 1400 تن بمب مختلف شلیک شده است. در این عملیات جنگنده‌های Tu-160 از دریای مدیترانه مشارکت داشتند. 826 هدف دشمن نابود شده و هر روز 143 سورتی پرواز انجام شده است. نیروهای مسلح روسیه عملیات انتقام‌جویانه برای تخریب مقرهای رهبران سازمان‌های تروریستی و حامیانشان انجام داده و کنترل آنها بر سیستم‌های لجستیکی

از بین رفته و زیرساخت‌های نفت و گاز داعش نابود شده است.

شویگو تصریح کرد: عملیات نظامی روسیه در سوریه داعش را از نقل و انتقال 60 هزار تن نفت در روز بازداشته است و آنها در حال حاضر روزانه 1/5 میلیون دلار از دست می‌دهند. نیروی هوایی روسیه بر پایگاه‌های مالی و اقتصادی داعش تمرکز کرده است. در کل 525 تانکر، 15 انبار و تاسیسات استخراج نفت در این عملیات نابود شده است.

در عملیات موشک‌های کروز در تنها به یک هدف شبه‌نظامیان 600 داعشی در دیرالزور نابود شدند. 23 پایگاه آموزشی 19 مرکز تولید سلاح و مواد منفجره 47 انبار سلاح تخریب شده است. این عملیات‌ها به ارتش سوریه امکان داد تا اقدامات موفقی در استان حلب لاذقیه و پالمیرا داشته باشند.

داعش

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 195 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 23:32

خنثی سازی حمله داعش به زائران اربعین

خنثی سازی حمله داعش به زائران اربعین

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام و به نقل از شبکه خبری آر‌.تی، قرار بود این عروسک‌ها در جاده بغداد تا کربلا و در میان زائران اربعین که اکثراً از شیعیان این کشور هستند، توزیع شود.

آژانس خبری کویت اعلام کرد: این عروسک‌هادر منطقه حسینیه منطقه شیعه نشین شمال شرق بغداد کشف شده است. دولتمردان عراقی از مردم خواستند که هرگونه مورد مشکوک را گزارش دهند.

میلیون‌ها شیعه برای شرکت در مراسم اربعین از اقصی نقاط عراق و جهان عازم کربلا می‌شوند. در سال 2014 اعلام شد که 17.5 میلیون تن برای مراسم اربعین به کربلا رفتند.

داعش

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 181 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 23:28

مسی و فصل ۲۰۰۸–۲۰۰۹ در بارسلونا

به محض خروج رونالدینیو از باشگاه، مسی پیراهن شماره ۱۰ او را به ارث برد. او در این فصل، برای جایزهٔ بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۸ با ۶۷۸ امتیاز در جایگاه دوم جای گرفت. وی همچنین برای جایزهٔ بهترین بازیکن بازی سازِ فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال، برای دومین سال متوالی در جایگاه دوم جای گرفت.[۶۷]

مسی

مسی اولین هت تریک خود را در سال ۲۰۰۹، در کوپا دل ری و در بازی برابر اتلتیکو مادرید به انجام رساند، که در نهایت بارسلونا بازی را ۳ بر ۱ به سود خود به پایان برد.[۶۸]مسی در یکم فبریه ۲۰۰۹ به عنوان بازیکن ذخیره در نیمهٔ دوم وارد زمین شد و دو گل به ثمر رساند و بازی ۱–۰ باختهٔ بارسلونا در برابر ریسینگ سانتاندر را به ۲–۱ تبدیل کرد، که در نهایت بارسلونا بازی را به سود خود به پایان برد. دومین گل مسی در این مسابقه، ۵۰۰۰امین گل بارسلونا در تاریخ لیگ برتر اسپانیا بود.[۶۹] در ۸ آوریل ۲۰۰۹، او دومین گل خود را در برابر بایرن مونیخ و در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و رکورد جدیدی را با ۸ گل زده در این رقابتها برای خود ثبت کرد.[۷۰]

مسی در بازی در برابر رئال مادرید، در سانتیاگو برنابئو دو بار گلزنی کرد (۳۵امین و ۳۶امین گل او در آن فصل)، که موجبات باخت ۶–۲ رئال مادرید در آن بازی را فراهم آورد. شکستی که ستگینترین باخت رئال از سال ۱۹۳۰ قلمداد می‌شد.[۷۱] مسی در بازی برابر اتلتیکو بیلبائو یک گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل داد، که نهایتاً بارسلونا بازی را ۴–۱ به سود خود پایان برد و مسی اولین کپا دل ری خود را در ۱۳ می به بالای سر برد.[۷۲] او به تیم خود کمک کرد تا دومین قهرمانی خود، یعنی قهرمانی در لالیگا را به دست آورد. در ۲۷ می، مسی با گل دقیقهٔ ۷۰ خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا را قهرمان کرد. وی همچنین بهترین گلزن آن فصل لیگ قهرمانان، جوانترین آقای گل تاریخ رقابت‌ها با نه گل شد.[۷۳] مسی در آن فصل مهاجم سال یوفاو بازیکن باشگاهی سال یوفا شد.[۷۴] تیم بارسلونا در آن فصل کوپادل ری، لا لیگا و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.[۷۵] این اولین بار در تاریخ بود که یک تیم اسپانیایی سه جام مختلف را در یک فصل به دست می‌آورد. مسی آن فصل را با ۳۸ گل و ۱۸ پاس گل به پایان برد.

عکس مسی

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 191 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 23:25

دختران شیطان پرست که هیچ کس شبیه آنها را ندیده

دختران شیطان پرست که هیچ کس شبیه آنها را ندیده

دختران شیطان پرست هیچ کس ندیده

دختران شیطان پرست

دختران شیطان پرست هیچ کس ندیده

دختران شیطان پرست


دختران شیطان پرست

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 165 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 23:21

رونالدو و فصل ۲۰۱۲–۲۰۱۱ در رئال

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، در ماه مه ۲۰۱۲ گفته‌است:
«     رونالدو عالی و حیرت‌انگیز است و من او را با لیونل مسی مقایسه نخواهم‌کرد. به نظر من امسال رونالدو بهتر از مسی بوده‌است.[۱۰۳]      »

رئال مادرید در سال‌های گذشته برای آماده‌سازی خود با باشگاه‌های ایالات متحده آمریکا بازی می‌کرده‌است. رونالدو در هر دو بازی با لس‌آنجلس گلکسی و گوادالاخارا گلزنی‌کرد؛ به‌ویژه این که سه‌بار به گوادالاخارا گل‌زد و هت‌تریک کرد.[۱۰۴][۱۰۵] او در ۲۳ و ۲۹ اوت در سوپرجام فوتبال اسپانیا، دوگل مقابل باشگاه فوتبال بارسلونا به‌ثمر رساند.[۱۰۶] سرانجام لا لیگا در ۲۸ اوت با بازی رئال مادرید و رئال ساراگوسا آغاز گردید.[۱۰۷]

رونالدو

در ۲۴ سپتامبر، او نهمین هت‌تریک خود در رئال را مقابل رایو والکانو به‌عمل آورد. در ۲۲ اکتبر، باری دیگر مقابل مالاگا هت‌تریک کرد. با پیروزی ۱–۷ رئال مقابل اوساسونا در ۶ نوامبر، ثابت‌شد که گارد سلطنتی نیمه‌راه قهرمانی را رفته‌است.[۱۰۸] در ۲۶ نوامبر، رونالدو دوبار در دربی مادرید مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی‌کرد. او یکی از سه‌نامزد پایانی کسب توپ طلای فوتبال بود، اما در پایان لیونل مسی این توپ را به‌دست‌آورد. نامزد دیگر این توپ، ژاوی هرناندز بود. رونالدو یک‌صدمین گل رسمی خود در رئال را مقابل لیون به‌ثمر رساند.[۱۰۹]

رونالدو هم‌اکنون از بهترین و سریع‌ترین فوتبالیست‌های جهان است و قهرمانی در لا لیگا ۱۲–۲۰۱۱ را با رئال مادرید تجربه‌کرد. رونالدو در پایان کار خود در رئال مادرید گفته‌است: «من دوست دارم تا آخر عمرم در رئال مادرید بمانم و ۱۰ سال دیگر با رئال مادرید قرار داد امضا کنم.

عکس رونالدو

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 164 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 23:18

پيام تسليت مهناز افشار براي علي طباطبايي

در پی درگذشت علی طباطبایی بازیگر جوان سینمای ایران موج تسلیت‌ها از سوی چهره‌های سینمایی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شخصیت‌های زیادی با شنیدن خبر درگذشت علی طباطبایی اظهار تاسف کردند و این واقعه را تسلیت گفتند.

مهناز افشار

لیلا حاتمی یکی از این چهره‌ها بود که با انتشار سکانسی از فیلم «سالاد فصل» که با علی طباطبایی در صفحه اینستاگرام نوشت: «علی جان روحت شاد.»

هدیه تهرانی نیز که در سریال «قلب یخی» با این بازیگر همبازی بود با انتشار عکسی از او نوشت: «با نهايت تاثر از اخبار غم انگيز هر روز، در گذشت على طبا طبائى را نيز به دوستان و دوستداران و خانواده ايشان تسليت مى گويم...»

مهنار افشار دیگر بازیگری بود که این اتفاق را چنین تسلیت گفت: «تسلیت به خانواده آقای طباطبایی و خانواده سینما
روحش شاد و یادش گرامی.»

علی طباطبایی بازیگر آثاری چون «سالاد فصل»، «قلب یخی» و ... شب گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت. مراسم خاکسپاری این هنرمند فردا سه‌شنبه ۱۰ شهریور برگزار خواهد شد.
منبع:خبر آنلاین

عکس مهناز افشار

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 153 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 23:13

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸، تهران)، بازیگر و خواننده ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

بهرام رادان

زندگی هنری

او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

در اولین حضور سینمایی شورعشق شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد(شمعی در باد و سنتوری) نیز شد.

رادان در یک آلبوم موسیقی تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده است.

عکس بهرام رادان

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 165 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 1:08

داعش کاخ سفید را تهدید به حمله کرد

داعش کاخ سفید را تهدید به حمله کرد

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام و به نقل از خبرگزاری رویترز، در این ویدیوی شش دقیقه‌ای که توسط تروریست‌های داعش در عراق منتشر شده است حملات اخیر داعش به پاریس مورد تحسین قرار گرفت.

این نوار ویدئویی یک روز پس از آن منتشر شده که این شبه نظامیان نوار ویدئویی دیگری منتشر کرده بودند که در آن صحنه‌هایی از شهر نیویورک را نشان می‌داده که می‌تواند یکی از اهداف داعش باشد.

جیمز کومی، رئیس اف بی آی اعلام کرد که از هیچ گونه تهدیدی موثقی در آمریکا که مرتبط با حملات اخیر در فرانسه باشد اطلاعی ندارد.

جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که صحت ویدیئوی اخیر در حال بررسی است.

وی گفت: همه افراد در دولت آمریکا این تهدیدها را جدی می‌گیرند. وزارت امنیت داخلی آمریکا هنوز در این خصوص اظهار نظر نکرده است.

در این ویدئو در ابتدا اخباری از تلویزیون در خصوص حملات اخیر پاریس منتشر شده است و سپس دو شبه نظامی را نشان می‌دهد که به طور مجزا در مقابل دوربین صحبت می‌کنند.

در این ویدئو که نام آن "پاریس قبل از رم" است یک تروریست داعش نشان داده می‌شود که با لحنی تهدید آمیز صحبت از نابودی آثار و بناهای باستانی فرانسه صحبت می‌کند و اعلام می‌کند که کاخ سفید را نیز مورد هدف قرار می‌دهد.

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 187 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 0:46

اولین زن تروریست انتحاری فرانسه +عکس

اولین زن تروریست انتحاری فرانسه +عکس

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام :پلیس فرانسه روز گذشته ـ چهارشنبه ۲۷ آبان ماه ـ طی عملیاتی در محله “سنت دِنی” واقع در شمال پاریس با مظنونان حادثه تروریستی در پاریس درگیر شد که در جریان این عملیات اولین زن انتحاری در تاریخ فرانسه خود را منفحر کرد.

منابع فرانسوی انفجار انتحاری روز گذشته را اولین زن انتحاری در خاک فرانسه دانستند و در این باره اعلام کردند: حسنا آیه بولحسن ۲۶ ساله ساکن منطقه “كليشي سو بوا” که این منطقه در کنار منطقه “سنت دِنی” است.

حسنا دختر خاله «عبدالحمید اباعود» طراح اصلی انفجارهای فرانسه است این فرد با نام «عبدالحمید اباعود» در سال ۱۹۸۷ در منطقه «مولن‌بیک» در غرب بروکسل متولد شد و مشهور به «ابوعمر بلژیکی» و «ابوعمر سوسی» است که لقب دوم وی از نام شهر «سوس» در مراکش که خانواده‌اش اهل آنجا هستند، نشأت می‌گیرد.

پلیس فرانسه در ساعات اولیه صبح روز گذشته عملیاتی برایی دستگیری اباعود به ساختمانی در محله سنت دِنی حمله کرد که در این عملیات حسنا قبل از دستگیری اش خود را منفجر کرد تا اولین زن انتحاری در خاک فرانسه لقب بگیرد.

در جریان عملیات روز گذشته پلیس فرانسه در شمال پاریس سه متهم کشته و هفت تن دیگر دستگیر شدند.

منابع فرانسوی در خصوص حسنا اعلام کردند: این زن انتحاری تحت پیگیری سه دستگاه اداری، جنایی و اطلاعاتی بود وی همچنین به دست داشتن در قاچاق مواد مخدر و عملیات تروریستی متهم است.

این عملیات که برای دستگیری اباعود طراحی شده بود اخبار ضد و نقیضی از فرار وی و یا عدم حضور او در پاریس حکایت دارد.

این در حالی است که دو مقام اروپایی مدعی شدند اباعود در این عملیات کشته شده است.

داعش

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 169 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 0:42

معرفی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی (زاده ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. وی سابقه بازی در باشگاه‌های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر را دارد.

فرهاد مجیدی

زندگی شخصی

وی از خانواده‌ای مازندرانی است[۲] ولی متولد و ساکن تهران است. وی یک برادر و ۲ خواهر دارد که به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد. همسر وی، فرناز مؤمنی نام دارد و دارای دو فرزند به نام‌های تیام و سیام (امیر بردیا) می‌باشد.[۳]
زندگی ورزشی
دوران باشگاهی

فرهاد مجیدی دوران فوتبال خود را با تیم فوتبال صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد. نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین بازگشت. بعد ۸ ماه حضور قرضی در در تیم پارچین تیم بهمن بار دیگر خواستار او شود و دوباره به این تیم بازگشت.[۴]
بهمن کرج

مجیدی در ۲ فصل حضور خود در بهمن کرج ۷ گل برای این تیم به ثمر رساند. در تیر ماه سال ۷۶ مجیدی که تنها ۲۰ سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و از تیم بهمن به استقلال تهران پیوست.[۵]
استقلال تهران

مجیدی در اولین فصل حضور خود در استقلال تهران همراه با این تیم قهرمان لیگ آزادگان در فصل ۷۷–۷۶ شد. در فصل بعد حضور خود در این تیم به نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی، و همچنین نایب قهرمانی لیگ آزادگان دست یافت. بعد از بازی جنجالی استقلال تهران و فجر سپاسی در شیراز و محرومیت چند جلسه‌ای که نصیب وی شد، مجیدی راهی اتریش شد و به تیم راپید وین پیوست.[۶]
راپید وین

او در نیم فصل دوم در ۱۲ بازی برای تیم راپید وین به میدان رفت و ۲ گل هم به ثمر رساند.[۷] مجیدی با پایان فصل ۲۰۰۰–۱۹۹۹ لیگ اتریش بار دیگر به استقلال برگشت.
استقلال تهران

در سال ۱۳۷۹ و پس از بازگشت از اتریش مجیدی در ۶ بازی برای استقلال به میدان رفت و پس از مدت کوتاهی با پیشنهاد باشگاه فوتبال الوصل امارات راهی کشور امارات شد.
الوصل امارات

پس از پیوستن این بازیکن ایرانی به الوصل، تلویزیون دبی اسپرت در گزارشی، حضور مجیدی در این تیم را یکی از عوامل افزایش طرفداران الوصل دانست.[۸] او در ۵/۵ فصلی که الوصل را همراهی کرد ۶۸ گل در لیگ امارات و ۴۰ گل در جام حذفی، جام اتحادیه و جام خلیج فارس به ثمر رساند و به یکی از برترین گلزنان تاریخ باشگاه فوتبال الوصل امارات تبدیل شد.[۹][۱۰] در آوریل سال ۲۰۰۳ مجیدی به صورت قرضی از الوصل به تیم العین امارات پیوست تا این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.[۱۱]
العین امارات

او در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ در مقابل دالیان چین در حالی که العین ۴–۲ از حریف خود عقب بود و با این نتیجه بازی به وقت اضافی کشیده می‌شد، در دقیقه ۸۳ گلزنی کرد تا العین فینالیست شود و با پیروزی در مقابل تروساسانا تایلند در فینال این مسابقات، همراه با العین قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ شود.[۱۲] پس از حضور قرضی در العین امارات، مجیدی به الوصل امارات بازگشت و در نیم فصل دوم از فصل ۲۰۰۶–۲۰۰۵ امارات این بار به صورت قرضی با قرادادی چهارماهه از الوصل به الاهلی امارات پیوست.[۱۳]
الاهلی امارات

مجیدی در الاهلی موفق به زدن ۶ گل شد. او در تک مسابقه‌ای که برای تعیین قهرمان لیگ امارات بین الاهلی و الوحده انجام می‌شد و در پایان منجر به پیروزی چهار بر یک الاهلی شد، گل دوم این تیم را به ثمر رساند و نیز یک پاس گل و پنالتی در این بازی گرفت تا همراه با الاهلی قهرمان لیگ امارات شود.[۱۴] بعد از قهرمانی با الاهلی در خرداد سال ۸۵ با قردادی ۲ ساله به تیم النصر امارات پیوست.
النصر امارات

مجیدی که با قردادی دو میلیون دلاری به این تیم پیوسته بود بعد از یک نیم فصل حضور در النصر به صورت قرضی بار دیگر راهی الاهلی امارات شد.[۱۵] پس از اتمام قرداد قرضی وی با الاهلی در حالی که یک سال دیگر با النصر قرارداد داشت، قرار داد مجیدی فسخ شد[۱۶]و او در تابستان سال ۸۶ برای سومین بار به استقلال بازگشت.[۱۷]
استقلال تهران

مجیدی در بازگشت مجدد خود به استقلال موفق شد به همراه این تیم قهرمانی در جام حذفی ۸۷–۸۶ و قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸–۸۷ را بدست آورد. او در پایان نیم فصل ۹۱–۹۰ لیگ ایران با قردادی چهارماهه به تیم الغرافه قطر پیوست[۱۸]پرویز مظلومی که در آن زمان مربی استقلال بود معتقد بود جدایی فرهاد مجیدی در نیم فصل باعث ناکامی استقلال در کسب مقام قهرمانی لیگ برتر ایران در پایان فصل ۹۱–۹۰ بوده است.[۱۹]
الغرافه قطر

وی در ۴ ماه حضور خود در این تیم در ۲۲ بازی که انجام داد ۷ بار موفق به گلزنی شد و به همراه الغرافه به قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های قطر دست یافت. مجیدی در پایان این دیدار با پرچم ایران در جشن قهرمانی الغرافه شرکت کرد.[۲۰]
خداحافظی با فوتبال و بازگشت دوباره

مجیدی پس از جدایی از الغرافه قطر و به‌رغم پیشنهادهایی که از باشگاه راه آهن،[۲۱] مس کرمان،[۲۲] ذوب آهن،[۲۳] پرسپولیس،[۲۴] ملوان[۲۵] و تراکتورسازی[۲۶] داشت، در۷ مهر ۱۳۹۱ با انتشار نامه‌ای، خداحافظی خود با دنیای فوتبال را اعلام کرد.[۲۷][۲۸] اما ۸۱ روز پس از خداحافظی از فوتبال، در بامداد ۲۸ آذر ۱۳۹۱ با قراردادی ۱/۵ ساله بار دیگر به استقلال پیوست.[۲۹][۳۰] و سرانجام در تاریخ ۷٫۸٫۹۲ هجری شمسی در بازی استقلال مقابل مس کرمان در دقیقه ۸۸ بازی بعد از تعویض با نیکبخت واحدی به آغوش امیر قلعه نویی رفت و پس از دور افتخاری و بوسیدن چهار گوش مستطیل سبز رسماً از دنیای بازیگری فوتبال وداع کرد. او پس از خداحافظی در کلاس‌های مربیگری درجه C در انگلستان شرکت کرد
بازی‌های ملی

مجیدی اولین بار در سن ۲۰ سالگی برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ در امارات توسط محمد مایلی‌کهن به تیم ملی دعوت شد و نخستین بازی ملی خود را در برابر کویت و در سال ۱۳۷۵ انجام داد.[۳۱] همچنین در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، در رفت دیدار پلی‌آف ایران و استرالیا، در تهران، در نیمه دوم در دقیقه ۷۵ به جای مهدی پاشازاده به زمین آمد و در این بازی به‌یادماندنی برای هواداران فوتبال ایران به میدان رفت.

او در ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ در دوره مربیگری افشین قطبی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد. فرهاد مجیدی، در ۱ شهریور ۱۳۹۰ و در سن ۳۵ سالگی در لیست کارلوس کیروش قرار گرفت و به تیم ملّی بازگشت.[۳۲] با این حال، او در تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۰ با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خداحافظی‌اش را از بازیهای ملی اعلام کرد.[۳۳] او در این نامه، دلیل خداحافطی خود را برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۴ و عدم حضور احتمالی او در آن مسابقات به دلیل وضعیت سنی‌اش و میدان‌دادن به جوانان عنوان کرد. جوانانی که به گفتهٔ او شاید با حضور امثال او به سرنوشت وی در گذشته دچار شده و در عین جوانی و آمادگی فنی از حضور و خدمت در تیم ملی فوتبال محروم شوند.[۳۳]
خداحافظی از فوتبال

فرهاد مجیدی در تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۲ در بازی مقابل مس کرمان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی در دقیقه ۸۸ بازی مقابل باشگاه فوتبال مس کرمان بعد از آنکه جای خود را به علیرضا نیکبخت واحدی داد، با درآوردن پیراهن خود و بوسیدن گوشه‌های زمین فوتبال استادیوم آزادی، خداحافظی خود را علنی کرد.[۳۴]

چند روز بعد از خداحافظی مجیدی از ورزش فوتبال حرفه‌ای خبر درگذشت یکی از هواداران نوجوان معلول استقلال به نام امیراحمد مظاهری یگانه در رسانه‌ها منتشر شد. وی که از علاقه‌مندان تیم استقلال و فرهاد مجیدی بود، پس از خداحافظی وی، دچار شوک روحی گشته بود و پس از چند روز که از بروز علائم این بیماری در وی می‌گذرد، دچار حمله قبلی گشته و در بخش CCU بیمارستان بوعلی تهران جان خود را از دست می‌دهد.[۳۵] در پی اطلاع فرهاد مجیدی از این واقعه، وی در پیام تسلیتی با خانواده مظاهری یگانه همدردی می‌کند و اظهار تاسف خود را از این واقعهٔ غیرمنتظره ابراز می‌دارد.[۳۶]
جنجال‌ها

در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ مجیدی که یکی از بازیکنان سابق استقلال به شمار می‌رفت و در الغرافه قطر توپ می‌زد در بازی جام باشگاه‌های آسیا بین تیم‌های پرسپولیس تهران و الغرافه قطر و در حضور بیش از ۹۰ هزار تماشاگر سرخ پوش بعد از این که با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، پیراهن زرد رنگ الغرافه قطر را از تن خود خارج کرد و لباس آبی (همرنگ پیراهن استقلال تهران) را نمایان کرد وپس از بوسیدن آن٬ به تماشاگران پرسپولیس عدد۴ را به خاطر ۴برد پیاپی در شهرآورد تهران را نشان داد٬این حرکت مورد اعتراض هواداران پرسپولیس قرار گرفت.[۳۷][۳۸]

نماد نمایش عدد ۴ با انگشتان دست، از این روز به بعد مورد توجه بسیاری از هواداران تیم استقلال قرار گرفت و از این نماد برای ابراز علاقه به تیم خود استفاده کردند.

عکس فرهاد مجیدی

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 207 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 0:38

معرفی لیونل مسی

لیونل آندرس "لئو" مسی کوچیتینی (به اسپانیایی: Lionel Andrés "Leo" Messi Cuccittini)[۴] فوتبالیست حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است. مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را ازآن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. در سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹، اولین جایزهٔ توپ طلای خود را دریافت کرد و همچنین بهترین بازیکن سال شد.

مسی

وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلای سالهای ۲۰۱۱٬۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ تکمیل کرد. او در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را دریافت کرد. مسی در ۲۴ سالگی بهترین گلزن تاریخ فوتبال بارسلونا در تمامی رقابتها شد. لئو در سن ۲۵ سالگی جوانترین بازیکن تاریخ رقابتهای لالیگا لقب گرفت که توانسته ۲۰۰ گل در این لیگ به ثمر رساند؛ از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقات کالج هلند باهوش‌ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد.[۵][۶][۷] مسی اولین بازیکنی است که چهار بار برنده توپ طلای اروپا و جهان و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان برگزیده شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲[۸][۹][۱۰][۱۱][۱۲] بوده‌است و از این حیث رکورددار است.[۱۳] شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود؛ این درحالی است که مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.[۱۴][۱۵]

مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی‌های رسمی به شمار می‌آید.[۱۶] او توانست در سال ۲۰۱۲ صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با ۹۱ گل شود.[۱۷] البته این رکورد را فیفا ثبت نکرد.[۱۸] مسی به همراه بارسلونا ۶ بار قهرمان لالیگا، دو بار قهرمان جام حذفی اسپانیا، پنج بار برنده سوپرکاپ اسپانیا، سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، دو بار قهرمان سوپر کاپ اروپا و دو بار قهرمان جام باشگاه‌های جهان شده است. مسی اولین و تنها بازیکنی است که در چهار رقابت لیگ قهرمانان اروپا به عنوان آقای گلی دست یافته است. وی همچنین اولین بازیکنی است که در این رقابت‌ها رکورد بیشترین هت تریک(۴) را در اختیار دارد. او در سال ۲۰۱۲ در لیگ قهرمانان اروپا تاریخ‌ساز شد و نخستین بازیکنی شد که در یک مسابقهٔ این جام پنج گل به ثمر رسانده است. وی همچنین به رکورد خوزه آلتافینی رسید و در یک فصل لیگ قهرمانان ۱۴ گل به ثمر رساند. مسی رکورد بیشترین گل زده در لیگ‌های اروپایی را در فصل ۱۲–۲۰۱۱ با ۷۳ گل به نام خود ثبت کرده است. او در همان فصلِ لالیگا رکورد ۵۰ گل را از خود به جای گذاشت و همچنین اولین بازیکنی شد که در شش رقابت مختلف در یک فصل هم گل زده و هم پاس گل داده است. لئو در ۱۶ فوریه ۲۰۱۳ سیصدمین گل خود در تیم بارسلونا را به ثمر رساند. او در ۳۰ مارس ۲۰۱۳ در نوزدهمین بازی متوالی در لالیگا موفق به گلزنی شد و اولین بازیکن تاریخ شد که در یک لیگ حرفه‌ای فوتبال در تمام بازی‌های متوالی در برابر همهٔ تیم‌ها موفق به گلزنی شده است. او در مارس ۲۰۱۴ مقابل رئال مادرید موفق به هت تریک شد که تبدیل به بازیکنی شد که در تاریخِ ال کلاسیکو بیشترین هت تریک را داشته است. او با ۲۸۵ گل زده، بهترین گلزن تاریخ لالیگا است. همچنین با ۷۷ گل مشترکاً با کریستیانو رونالدو رکورددار لیگ قهرمانان اروپا ست.[۱۹] او یکی از اعضای تیم ملی جوانان آرژانتین در جام جهانی جوانان ۲۰۰۵ بود که توانستند قهرمان آن مسابقات شوند. او در آن مسابقات بهترین بازیکن و همچنین بهترین گلزن آن مسابقات شد. مسی در المپیک پکن نیز به همراه تیم المپیک آرژانتین به مقام قهرمانی دست یافت. او تیم ملی کشورش را در تورنمنت‌هایی همچون جام‌های جهانی ۲۰۰۶، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ و مسابقات کوپا آمریکا در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ همراهی کرده‌است. وی جوانترین آرژانتینی است که در جام جهانی بازی کرده و موفق به گلزنی شده است. در سال ۲۰۰۸ مسی به همراه تیم فوتبال آرژانتین مدال طلای المپیک را کسب کرد. در سال ۲۰۱۳، اسپورتزپرو او را در ردهٔ دوم پولسازترین ورزشکار جهان جای داد.[۲۰]مسی در سال ۲۰۱۴ با کسب چهار عنوانِ بهترین بازیکن زمین در چهار بازیِ متوالی آرژانتین را به فینال جام جهانی رساند. وی همچنین جایزهٔ توپ طلایی را، به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت ازآن خود کرد.

عکس مسی

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 177 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 0:35

معرفی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵)،[۲] که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۰ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳، شکسته شد.[۳] با حقوق سالیانه ۲۱ میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است[۴] و رقم قیدشده در قراردادی وی برای جدایی از رئال مادرید، ۱ میلیارد یورو می‌باشد.[۵] در حال حاضر، برخی وی را بهترین بازیکن فوتبال در جهان[۶][۷][۸][۹] و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال می‌دانند.[۱۰][۱۱][۱۲]

رونالدو

او فوتبالش را در نوجوانی در تیم آندورینها آغاز کرد. بعد از دو سال به ناسیونال پیوست و پس از آن، به باشگاه اسپورتینگ لیسبون ملحق شد. او در این تیم، نظر الکس فرگوسن سرمربی وقت منچستر یونایتد را به خود جلب کرد و در سال ۲۰۰۳ با قراردادی به ارزش ۱۳٫۲۴ میلیون پوند (۱۶ میلیون یورو) به منچستر یونایتد پیوست. او نخستین جامش در منچستر یونایتد را با قهرمانی در جام حذفی سال ۲۰۰۴ به دست آورد.

وی تا سال ۲۰۰۹ با منچستری‌ها هم‌بازی بود و چندین بار جام حذفی و لیگ برتر انگلستان را با آنان فتح‌کرد. او با شیاطین سرخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام خیریه انگلستان و جام باشگاه‌های جهان و هم‌چنین برندهٔ جایزهٔ انفرادی کفش طلای اروپا شد و آرزوی چهل‌سالهٔ منچستر را برآورده‌کرد.[۱۳][۱۴] رونالدو در فصل ۰۸–۲۰۰۷، با ۴۲ گل در طول فصل، رکورد ۴۰ سالهٔ تاریخ باشگاه که دست جورج بست با ۳۳ گل بود را شکست.[۱۵] در همان سال، کفش طلای اروپا را با هشت امتیاز جلوتر از مهاجم اسپانیایی، دنیل گویزا کسب‌کرد.[۱۶]

رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۹۴ میلیون یورویی، با کریس به توافق رسید و رکورد گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست جهان را شکست. بزرگ‌ترین موفقیت او در باشگاه مادریدی جدید خود، فتح لا لیگا و همچنین جام باشگاه‌های اروپا بوده است. او در فصل ۱۱–۲۰۱۰، رکورد ۴۰ گل تلمو زارا و ۳۸ گل هوگو سانچز در یک فصل رئال را شکست. او با به‌ثمر رساندن ۵۱ گل در یک فصل، رکورد تاریخ باشگاه که دست فرانس پوشکاش با ۴۹ گل بوده‌است را شکست. او برترین گلزن تاریخ رئال مادرید در لالیگا است. رونالدو همچنین اولین بازیکن در تاریخ لالیگاست که در زمین حریف موفق به زدن ۵ گل شده است. او پس از لیونل مسی و تلمو زارا و هوگو سانچز چهارمین گلزن برتر تاریخ لالیگا است.[۱۷] همچنین رکورددار گلزنی در تاریخ رئال مادرید است.[۱۸] او با ثبت ۲۸هت تریک، رکوردار هت تریک لالیگا نیز هست. همچنین با زدن ۸۲ گل در لیگ قهرمانان اروپا رکورددار گل زده است.[۱۹]

رونالدو در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ لیگ قهرمانان اروپا با دو گلی که در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها در بازی برگشت در مقابل شالکه به ثمر رساند، رکورد رائول و لیونل مسی را شکست و با ۷۸ گل رکورددار گل تمام رقابت های اروپایی شد. همچنین با این دو گل با ۷۵ گل زده مشترکاً به همراه لیونل مسی رکورددار گل لیگ قهرمانان اروپا شد.[۲۰]

رونالدو در سال ۲۰۰۳ به تیم ملی پرتغال راه‌یافت و در سال ۲۰۱۰، کاپیتانی تیم ملی‌اش را بر عهده‌گرفت. او ۱۱۴ بازی در تیم ملی پرتغال بازی‌کرده و ۵۰ گل به‌ثمر رسانده‌است. موفق‌ترین سال‌های حضور او در تیم ملی، سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ بوده‌است که در آن سال‌ها پرتغال نایب قهرمان جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ و چهارم جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان شده‌است. رونالدو آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت، تکنیک و حرکات نمایشی است، او سریعترین بازیکن جهان است و رکوردار بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌های جهان است.

عکس رونالدو

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 165 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 0:30

معرفی علی کریمی

محمدعلی کریمی پاشاکی (متولد ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در کرج) مشهور به علی کریمی، بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال ایرانی است.

او در دوران بازیگری ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ ۴ کشور ایران، امارات، آلمان و قطر و باشگاه‌های فتح، پرسپولیس، الاهلی امارات، بایرن مونیخ، القطر، استیل‌آذین، شالکه ۰۴ و تراکتورسازی را دارد.

علی کریمی

از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۱، کریمی بیش از یک دهه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بود و با ۱۲۷ بازی و ۳۸ گل ملی، سومین بازیکن تاریخ ایران از نظر تعداد بازی ملی و سومین گلزن برتر این تیم مشترکاً با جواد نکونام به‌شمار می‌رود.

علی کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شد، به «جادوگر» و «مارادونای آسیا» ملقب شده‌است. او همچنین در فعالیت‌های اجتماعی و خیریه شرکت داشته‌است.

کریمی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ با فتح در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرد و پس از ۲ سال به پرسپولیس پیوست، جایی که در ۳ فصل بازی موفق به ۲ بار قهرمانی در جام آزادگان و یک بار قهرمانی در جام حذفی شد و همزمان با تیم ملی، در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک مدال طلا را به گردن آویخت. کریمی از بهمن ۱۳۷۷ به دلیل هل‌دادن داور در بازی تیم امید به مدت یک سال از حضور در تمام مسابقات باشگاهی و ملی محروم شد، و پس از پایان این مدت دوباره به فوتبال بازگشت و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ نیز حاضر بود.

وی در سال ۱۳۸۰ به الاهلی دبی منتقل شد که در فصل ۲۰۰۳–۲۰۰۲، به عنوان «بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر فوتبال امارات» انتخاب شد و در فصل ۲۰۰۴–۲۰۰۳، عنوان «آقای‌گل لیگ برتر فوتبال امارات» و «مرد سال فوتبال امارات» را کسب کرد.

کریمی که با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ مقام سوم را کسب کرد و همزمان به عنوان آقای‌گلی این مسابقات (مشترکاً با علاء حبیل از بحرین) دست یافت. او در همین سال (۲۰۰۴) جایزه «مرد سال فوتبال آسیا» را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرد.

در سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴)، وی به باشگاه بایرن مونیخ در بوندس‌لیگای آلمان پیوست و در ۲ سال حضورش در این باشگاه ضمن انجام بیش از ۴۰ بازی، قهرمانی جام حذفی و لیگ را هرکدام یک بار تجربه کرد. او همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ با ایران حاضر بود و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ نیز بازی کرد.

پس از آن به القطر در لیگ ستارگان قطر رفت و پس از یک سال به پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران برگشت که حضورش در این تیم یک سال ادامه داشت. کریمی بازی در ایران را با ۱٫۵ فصل حضور در استیل‌آذین ادامه داد و در نیم‌فصل دوم ۲۰۱۱–۲۰۱۰ عضو شالکه در بوندس‌لیگا بود که قهرمانی جام حذفی آلمان را برای بار دوم کسب کرد.

علی کریمی دوباره به پرسپولیس بازگشت تا سومین دوره حضور خود را با این باشگاه تجربه کند. پس از ۲ فصل بازی، علی کریمی به تراکتورسازی تبریز پیوست و آخرین فصل دوران بازیگری خود را با قهرمانی در جام حذفی پایان داد.

علی کریمی در سال ۱۳۹۳ با دستیاری کارلوس کیروش در تیم ملی ایران پا به عرصه مربیگری گذاشت اما با گذشت چند ماه از سمت خود استعفا داد و اعلام کرد علاقه‌ای به حضور در این عرصه ندارد.

عکس علی کریمی

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 159 تاريخ : شنبه 30 آبان 1394 ساعت: 0:26

عکس شهادت امام حسن (ع)
 
 
 
 
شهادت امام حسن (ع) تسلیت می گویم
 
 
شهادت امام حسن (ع) تسلیت می گویم
 
 
منبع:تبیان
 
توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 28 آبان 1394 ساعت: 20:54